KÖP EN RETURETIKETT innan du returnerar!
- Vi avvisar returpaket om vi inte har fått ett mail först om varför varan returneras, eller om det inte bifogas en lapp med varan som förklarar vad problemet har varit. - Vi har ingen möjlighet att veta om varan är skadad, defekt eller om storleken bara inte passade.
- Vi avvisar ditt returpaket om inte ALL förpackning är med och om varan inte är ordentligt nedpackad. - Du skulle också bli besviken om du fick ett paket från oss utan förpackning.
- Vi avvisar alla paket där innehållet luktar rök, vi har nolltolerans mot detta.
- Viktig information angående returportal:
Vår returportal är designad för att säkerställa en smidig och bekväm returprocess för våra uppskattade kunder. Vi vill informera dig om att vår returportal täcker varor med ett värde upp till 4500 kr.
För varor med ett högre värde än 4500 kr uppmanar vi våra kunder att vidta extra försiktighetsåtgärder. I sådana fall ombeds våra kunder att skicka varorna med extra försäkring direkt från sitt lokala postkontor till vår adress på Håndværkervej 2, 9700 Brønderslev.
Detta säkerställer inte bara ökad säkerhet för varor med högre värde, utan ger också våra kunder sinnesro i att veta att deras värdefulla föremål hanteras med största omsorg och uppmärksamhet.
Vi uppskattar din förståelse och samarbete i denna fråga. Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp är vår kundtjänst alltid tillgänglig för att hjälpa dig.
När du har fått vårt mail har du två alternativ:
- Skriv ut fraktetiketten som är bifogad i mailet, sätt den på kartongen och lämna sedan in paketet på ett Bring ombud.
Behöver du byta storlek? Vid storleksbyte ber vi dig tydligt skriva en lapp med vilken storlek eller vara du önskar byta till. Lappen läggs i kartongen som produkten skickas tillbaka i. Vid tveksamheter kontaktar vi dig för att undvika misstag.